Mi a kereskedők feladata, hogy a vásárlók továbbra is zavartalanul fizethessenek?
Ön, mint kereskedő számára is fontos, hogy az erős ügyfélhitelesítés bevezetése után is gyorsan és kényelmesen fizethessenek a vásárlói.
A fizetési folyamat az online vásárlások esetében változik nagyobb méretékben a korábbiakhoz képest, de minden kereskedő számára fontos, hogy tájékoztassa a fogyasztókat és a velük kapcsolatba kerülő kollégákat is, hogy 2019. szeptember 14. után milyen plusz biztonsági lépésekre számíthatnak.
Üzletek
A fizikai üzletekben végzett egyérintéses bankkártyás fizetések esetén a kereskedőnek nincs külön feladata, a változás mindössze annyi, hogy a terminál időnként az 5000 Ft alatti összegek esetében is kérheti a PIN kódot.
Webáruházak
A kereskedő számára fontos, hogy az erős ügyfélhitelesítés bevezetése miatt ne nőjön a kosárelhagyások száma.
Ezért szükségesek az alábbi lépések:
1. Lépjen kapcsolatba pénzforgalmi szolgáltatójával, hogy van-e technikai jellegű teendője.
2. A webáruház felületén és a saját kommunikációs csatornáin a vásárlóit tájékoztassa arról, hogy csak akkor tudnak bankkártyával online vásárolni, ha
• náluk van a mobiltelefonjuk
• a bankjuk ismeri annak hívószámát
• érdemes letölteniük a bankjuk mobilalkalmazását, hogy kényelmesebb legyen az erős ügyfélhitelesítés.
Készítse fel vásárlóit az erős ügyfélhitelesítésre az ingyenesen letölthető tájékoztató segítségével!
A megfelelő tájékoztatáshoz oldalunkról letöltheti az ajánlott segédanyagokat.
A fizetési folyamattal kapcsolatban nincs teendője, az erős ügyfélhitelesítés csak a banki fizetőoldalon jelent változást.