Készítse fel vásárlóit az erős ügyfélhitelesítésre az ingyenesen letölthető tájékoztató segítségével!
A kereskedő számára fontos, hogy az erős ügyfélhitelesítés bevezetése miatt ne nőjön a kosárelhagyások száma.
Ezért szükségesek az alábbi lépések:
Lépjen kapcsolatba pénzforgalmi szolgáltatójával, hogy van-e technikai jellegű teendője.
A webáruház felületén és a saját kommunikációs csatornáin a vásárlóit tájékoztassa arról, hogy csak akkor tudnak bankkártyával online vásárolni, ha
• náluk van a mobiltelefonjuk
• a bankjuk ismeri annak hívószámát
• érdemes letölteniük a bankjuk mobilalkalmazását, hogy kényelmesebb legyen az erős ügyfélhitelesítés.
• náluk van a mobiltelefonjuk
• a bankjuk ismeri annak hívószámát
• érdemes letölteniük a bankjuk mobilalkalmazását, hogy kényelmesebb legyen az erős ügyfélhitelesítés.
A megfelelő tájékoztatáshoz az alábbi gombra kattintva letöltheti az ajánlott segédanyagokat.
A fizetési folyamattal kapcsolatban nincs teendője, az erős ügyfélhitelesítés csak a banki fizetőoldalon jelent változást.